close

我而家係UCHE 環球專上書院讀Utas商科,我有D friends係出面讀完高級文憑問我可唔可以駁上去讀UCHE Utas個degree,我同佢地講解左少少,要係UCHE完成左兩年嘅高級文憑先可以銜接到UTAS個bachelor degree。
我係第一屆考DSE嘅學生,自己成績麻麻,冇期望自己可以讀大學。咁岩果陣有個師兄介紹左UCHE比我,我當時都對UCHE環球專上書院唔係太了解,不過唸住搵多D資料,於是就同家姐上左去佢地太子果度拎左D課程資料同埋聽個顧問講解關於佢地嘅課程。
我係UCHE度由高級文憑讀到學士學位,佢地嘅課程都唔易讀架,不過真係要多謝D老師幫左我地好多。仲有,佢地嘅證書都係由澳洲院校頒發的,課程有定認受性。
講真UCHE真係唔係一間大型院校,而且唔係好多人識,學校仲係係商業大廈度。不過呢度嘅師資幾好,課程都有好多practical。其實大家都係想繼續讀上去,DSE考得好緊係想through JUPAS入八大。但係自己唔好入到UCHE已經唔錯。

arrow
arrow
    文章標籤
    UCHE 環球專上書院
    全站熱搜

    David Fong 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()